On-Page SEO

Met on-page SEO optimaliseren we verschillende onderdelen van de content op een webpagina om die zo hoog mogelijk te laten scoren in zoekmachines.

5/5

Wat houdt een on-page SEO optimalisatie in?

On-page SEO omvat de optimalisatie van alle elementen met betrekking tot content en de interactie ermee.

In de eerste plaats doet dat denken aan de optimalisatie van title tags, meta descriptions, H1-H2-H3 titels en keyword dichtheid. Maar bij on-page SEO komen ook factoren als gebruikservaring, dwell-time, CTR en zoekintentie kijken.

Ben je niet bekend met bovenstaande termen, dan kunnen wij je daarbij helpen!

Wat hebben wij nodig om een on-page optimalisatie uit te voeren?

Als jouw websiteprestaties al gemeten worden door middel van analysetools (bv. Google Analytics), dan zouden wij graag toegang krijgen tot die gegevens.

Daarnaast is het belangrijk dat wij toegang krijgen tot de back-end van jouw website, tenzij je de SEO-aanbevelingen door een interne webdeveloper laat uitvoeren.

Wat kost een on-page optimalisatie bij Subesta?

Bij Subesta werken wij aan de hand van een uurtarief. U bepaalt dus zelf een maandelijks budget waaraan wij ons zullen houden. Neem contact op om jouw marketingbudget te bespreken! 

Waarom de on-page optimalisatie uitbesteden aan Subesta?

Wij blijven voortdurend op de hoogte van de laatste trends en nieuwtjes met betrekking tot zoekmachineoptimalisatie om de beste service te kunnen bieden. Bovendien hanteren wij een betrokken en persoonlijke houding die wij als kleine onderneming kunnen garanderen aan onze klanten.

Inhoudstabel

Besteed uw on-page SEO uit

Besteed je on-page SEO uit door het contactformulier in te vullen en vertel ons wat meer over jouw website. Nadien nemen wij zo snel mogelijk contact me je op!

De eerste stap naar een hogere score in Google is bijna voltooid!
On-page SEO uitbesteden 90%

Gerelateerde SEO Services

SEO Analyse

Achterhaal waarom jouw website niet de verwachte prestaties behaald in zoekmachines.

Technische SEO

Optimalisatie van de technische aspecten om jouw website gebruiksvriendelijk te maken voor zoekmachines en bezoekers.

SEO Concurrentie Analyse

Krijg een voorsprong op het SEO traject door je concurrenten te analyseren op het gebied van keywords, backlinks en techniek.

Keyword Research

Welke trefwoorden gebruiken jouw klanten in zoekmachines zoals Google? Wij zoeken het voor je uit!

Linkbuilding

Websites met een groot aantal relevante backlinks verschijnen doorgaans hoger in de zoekresultaten.

Content Strategie

Bevorder de klantenbinding, versterk je naambekendheid en verhoog je omzet met een doordachte content marketing strategie.